תהליך ההקמה
קיבלתם החלטה חשובה. אתם צריכים ורוצים כרטיס ביקור דיגיטלי..
אנו מברכים אתכם על כך...וברצינות, דעו לכם שהתהליך לקבלת הכרטיס ולתחילת עבודה איתו הוא פשוט ומהיר.
על תכונות השיווק המצוינות שלו ניתן לקרוא ברחבי האתר, על יכולותיו הוויראליות גם כן, ובעיקר על מה שהוא נותן ללקוחות שלכם ואיך הם רואים אתכם מהיום.
השלבים העיקריים בתהליך ההקמה:
קבלת החלטה
איסוף פרטים ותוכן
אפיון והקמה
העלאה לרשת והפצה
תהליך ההקמה דורש בראש ובראשונה קבלת החלטה. כנראה שזה כבר מאחורינו אם אתם כבר כאן. וכדי להמשיך, נצטרך לקבל מכם כמה שיותר פרטים:
שם העסק
אודות העסק (עד 100 מילים, תחום, שעות פעילות, כתובת פיזית)
לוגו וחומר עיצובי קיים
דרכי התקשרות (טלפונים, ניידים, מיילים, אתר , פייסבוק, יוטיוב וכו.)
במידת הצורך: תמונות מוצרים/אנשים, תמונה אישית
* בהתאם לחבילת הכרטיס יידרשו חומרים נוספים.
הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי, המזוהה עם העסק שלכם, משתלב ומוטמע בכל אמצעי השיווק האירגוניים שלכם, ומהווה למעשה מערכת שיווקית קטנה עם פוטנציאל גדול. אתם מגיעים לקהלים ויעדים חדשים, והופכים את כרטיס הביקור העסקי שלכם למערכת משולבת ורב צדדית, בה גם מי שקיבל את הכרטיס הופך למעשה לשגריר ומפיץ בעצמו.
© כל הזכויות שמורות למדיה קונספט  בניית אתרים